-
BUSINESS
-
MANAGEMENTUL
VÂNZĂRILOR -
SMART CITY
-
ASIGURĂRI
-
MEDICAL
-
IoT
Digitizare în business înseamnă adaptare, viteză, eficiență, succes!
Din 2004 ne angajăm să inovăm prin tehnologie pentru
dezvoltarea mediului de afaceri și a comunităților.
Vezi video
Îți digitizezi procesul de vânzare și vinzi mai mult, mai bine, mai eficient.
Din 2004 ne angajăm să inovăm prin tehnologie pentru
dezvoltarea mediului de afaceri și a comunităților.
Vezi video
“SMART” nu e doar un cuvânt, e o atitudine.
Din 2004 ne angajăm să inovăm prin tehnologie pentru
dezvoltarea mediului de afaceri și a comunităților.
Vezi video
Esti pregătit pentru noua eră digitală din asigurări?
Din 2004 ne angajăm să inovăm prin tehnologie pentru
dezvoltarea mediului de afaceri și a comunităților.
Vezi video
Ne propunem să eficientizăm interacțiunea dintre medici și pacienți.
Din 2004 ne angajăm să inovăm prin tehnologie pentru
dezvoltarea mediului de afaceri și a comunităților.
Vezi video
Obiectele din jurul tău, prind viață și te ajută în activitatea ta de zi cu zi.
Din 2004 ne angajăm să inovăm prin tehnologie pentru
dezvoltarea mediului de afaceri și a comunităților.
Vezi video
Studiu de caz
eTicketing
Gestionarea activității de transport rutier de persoane, client: Tabita Tour, firmă din cadrul grupului Filadelfia Group.
Studiu de caz
ROVIGNETE, Scala Assistance
Sistem de management al vânzărilor de rovignete.
Studiu de caz
CITY PARKING – Asistentul tău de parcare (Alba Iulia)
Aplicație care indică, în timp real, disponibilitatea unui loc de parcare și ghidează șoferul către acesta în cel mai scurt timp posibil.
Studiu de caz
MODUL 24Broker.ro
Funcționalitate de emitere în masă, din 24Broker.ro a polițelor de asigurare RCA pentru parcuri auto.
Studiu de caz
donez450.ro
Platformă dedicată donatorilor de sânge și centrelor de transfuzii din țară, având ca scop promovarea procesului de donare de sânge și creșterea numărului de donări.
Studiu de caz
Ecolor, JUCU
Soluție software pentru automatizarea liniei de ambalare din fabrica suedeză de producție de mobilă Ecolor din Jucu.

DESPRE PROIECT
Servicii
Proiectul a inceput cu realizarea unui audit IT, analiza de business, proiectarea solutiei, dezvoltarea aplicatiei web si a celei mobile, cu gazduire in cloud. S-a optimizat si managementul infrastructurii tehnice, urmand ca dupa implementare sa se ofere servicii de suport si mentenanta software.
Tehnologii
Tehnologiile folosite in cadrul acestui proiect: PHP, REST, Android SDK, jQuery.

DESPRE PROIECT
Servicii
Serviciile care s-au acordat în cadrul acestui proiect au constat in consultanță tehnică, dezvoltarea specificației și arhitecturii, dezvoltarea propriu-zisă a softului, suport și mentenanță precum și dezvoltarea de noi funcționalități, găzduire și back-up aplicație.
Tehnologii
Tehnologiile care stau la baza acestui proiect sunt: PHP, mySQL, CentOS, Jquery, Json, Soap, XML.

DESPRE PROIECT
Servicii
S-a oferit către municipalitatea din Alba Iulia atât aplicația mobilă pentru cetățeni cât și modulul de Cloud Admin, destinată municipalității, care include dashboard-ul interactiv, maparea și definirea locurilor de parcare, configurarea și activarea senzorilor de detecție a locurilor de parcare.
Tehnologii
Platforma dispune de două aplicații mobile, create și disponibile gratuit prin Google Play și App Store pentru utilizatorii sistemului de operare Android 4.2+, respectiv iOS 11.0+.

DESPRE PROIECT
Servicii
Pentru a dezvolta și integra această funcționalitate în cadrul platformei 24Broker.ro am identificat nevoile specifice ale brokerilor de asigurări, am scris specificațiile tehnice și am dezvoltat efectiv funcționalitatea. După testarea ei, a fost implementată, făcând-o disponibilă tuturor clienților noștri. Se face constant mentenanță pe baza informațiilor primite de la utilizatori.
Tehnologii
Tehnologiile principale folosite pentru dezvoltarea și funcționarea platformei 24Broker.ro sunt: PHP, mySQL, Jquery, Json, Soap, XML.

DESPRE PROIECT
Servicii
Serviciile incluse pentru dezvoltarea acestei platforme au fost: proiectare aplicație, managementul proiectului, managementul produsului, dezvoltarea de aplicații web și mobile (Android, iOS), găzduire soluție și mentenanță.
Tehnologii
Tehnologiile folosite sunt: Swift for iOS, Android, PHP, mySQL, REST, JSON.

DESPRE PROIECT
Servicii
Pentru livrarea acestui produs software complet personalizat la nevoile clientului, a fost mobilizata o echipă care a identificat cadrul specific de implementare a solutiei, apoi a dezvoltat și prezentat clientului specificațiile tehnice și a dezvoltat efectiv aplicația, optimizând-o în funcție de feedback-ul primit de la client.
Tehnologii
Tehnologiile folosite au fost: SQL4Automation, PHP, Laravel, MySQL.
CONTEXT
În condițiile în care totul în jurul nostru se digitizează, companiile de transport rutier au resimțit și ele presiunea din piață în ceea ce privește automatizarea și digitizarea activității de emitere de bilete, de gestiune și planificare eficientă a activității de transport de persoane. Proiectul a fost realizat pentru Tabita Tour, firmă ce are ca domeniu de activitate transportul rutier, național și internațional de persoane.
SPECIFICAȚII
La solicitarea clientului s-au analizat procesele de business, s-a făcut un audit al soluției pe care o avea în uz, iar ca rezultat al audit-ului s-au făcut o serie de recomandări de îmbunătățire a performanțelor, funcționalităților, arhitecturii și securității aplicației. Clientul a agreat toate propunerile făcute și s-a început dezvoltarea aplicației. Inițial s-a lansat o versiune cu funcționalități limitate, urmând ca, pe baza unui time-line agreat, să se adauge noi funcționalități.
METODOLOGIE
S-a pornit de la analiza afacerii și a planurilor de viitor și a continuat cu analiza soluției pe care o folosea clientul la momentul respectiv, a vulnerabilităților, a infrastructurii și a proceselor de lucru. După analiză s-au scris specificațiile noii aplicații și s-a trecut la dezvoltarea ei. Pe lângă dezvoltarea propriu-zisă a aplicației, am pus la dispoziția clientului și infrastructura hardware necesară, cu cele mai înalte standarde de calitate și securitate a informației.
REZULTATE
După implementarea soluției propuse de noi, a crescut numărul canalelor de vânzare, s-a observat o îmbunătățire a procesului de îmbarcare a pasagerilor, o planificare mai eficientă a rutelor și o optimizare a campaniilor de marketing derulate pentru promovarea serviciilor și a loializării clienților. În acest moment este posibilă realizarea unei analize în timp real a business-ului care permite rapid o optimizare a lui.
CONTEXT
Contextul, in cazul acestui proiect, a fost unul de business. Clientul a identificat o oportunitate in vanzarea de rovignete prin mediul online. Provocarile majore ale acestui proiect au fost: integrarea cu sistemul national de evidenta a rovignetelor, stabilitate, securitate, stocarea unui volum mare de date si fidelizarea clientilor. Clientul este Scala Assistance, unul din cei mai importanti vanzatori de rovignete din Romania.
SPECIFICAȚII
Clientul a solicitat dezvoltarea unui sistem de gestionare a partenerilor si a procesului de vanzare de roviniete. S-a cerut ca solutia sa permita emiterea in siguranta maxima si in timp real, 24h din 24h, a rovinietei. Din punct de vedere arhitectural solutia urma sa fie scalabila rapid in caz de nevoie si capabila sa stocheze o cantiate foarte mare de informatie. Estimarea initiala a volumului de date era de 140 de TB/ an.
METODOLOGIE
Am inceput acest proiect printr-o discutie cu clientul pentru a-i intelege nevoile si cerintele functionale care s-au materializat intr-o documentatie de specificatii tehnice. Urmatorul pas a fost estimarea resurselor financiare si de timp necesare realizarii proiectului. Dezvoltarea intregii solutii a durat aproximativ 10 luni, din care 2 luni au fost alocate proceselor de testare. Aplicatia este functionala din anul 2012 si este in mentenanta si dezvoltare continua.
REZULTATE
Aplicatia dezvoltata de echipa noastra este functionala din 2012 si de la lansarea ei pana in prezent s-au emis peste 6.000.000 de rovignete. Sistemul a fost integrat cu sistemul CNADR, cu ING Bank, cu PayU si alte aplicatii online de emitere a taxei de drum. Clientul, cu ajutorul platformei, a devenit al treilea vanzator de rovignete ca si marime, dupa valoarea anuala cumulata a rovignetelor vandute.
CONTEXT
Albă Iulia și-a dorit să transmită, un semnal puternic, vizibil și credibil de trecere într-o nouă etapă de modernizare și dezvoltare a orașelor României pe baza soluțiilor inteligente. Găsirea unui loc de parcare este, de cele mai multe ori, o adevărată provocare pentru orice șofer, dată fiind creșterea vertiginoasă a numărului de mașini. În acest context, Life is Hard a implementat în Municipiul Alba Iulia suita de aplicații City Apps, între care și aplicația City Parking.
SPECIFICAȚII
City Parking e un asistent virtual de parcare. Aplicația mobilă permite vizualizarea de către șofer, în timp real, pe harta, a disponibilitățîi locurilor de parcare din oraș, specificând totodată și tipul locului de parcare. Ghidează utilizatorul către cea mai apropiată parcare, astfel încât să reducă pe cât posibil timpul de căutare a unui loc disponibil. Municipalității, platforma îi oferă posibilitatea de gestionare a locurilor de parcare prin diverse funcționalități.
REZULTATE
Aplicația CityParking, este deja implementată în Municipiul Alba Iulia și își propune să aducă următoarele rezultate: eficientizarea accesului în parcări, cu rezultat direct în decongestionarea traficului auto; reducerea ambuteiajelor și a poluării și creșterea gradului general de satisfacție al cetățeanului; economisire a timpului șoferilor prin faptul că aceștia știu, din bun start, ce parcări sunt libere sau câte locuri mai sunt disponibile într-o anumită parcare.
CONTEXT
O provocare a brokerilor de asigurare din România e gestionarea procesului de emitere a polițelor RCA pentru parcuri auto. Volumul mare de informații de colectat și de inserat în modulele individuale de emitere a polițelor descurajează brokerii în a oferi o soluție clienților. În acest context, unul din clienții noștri, din Top 10 Brokeri din România ne-a solicitat identificarea unei soluții tehnice care să permită tratarea rapidă a acestor situații.
METODOLOGIE
Din punct de vedere tehnic, cea mai mare provocare a constat în faptul că produsele RCA diferă de la un asigurător la altul, iar echipa 24Broker.ro trebuia să găsească soluția tehnică pentru a identifica „numitorul comun” și implementarea șablonului unic pentru culegerea datelor astfel încât să se poată oferta și emite polițe RCA în câteva secunde pentru câteva zeci/ sute de vehicule.
REZULTATE
Rezultatul analizelor și încercărilor tehnice s-au concretizat după 3 luni de la deschiderea subiectului într-o soluție tehnică, care a fost imediat disponibilă în aplicația 24Broker.ro și care vine în întâmpinarea nevoilor brokerilor de asigurare care au în gestiune portofolii de asigurări pentru parcuri auto. Această funcționalitate reduce cu 70% timpul de emitere a polițelor RCA pentru parcuri auto, eficientizând astfel activitatea brokerilor.
CONTEXT
Numărul donatorilor de sânge din România este dramatic de scăzut și asta e o realitate cunoscută de toți, motiv pentru care am conturat o soluție care să vină în ajutorul sistemului medical spre rezolvarea acestei situații. Platforma își propune să creeze o punte de comunicare directă între Centrele de Transfuzii din țară și cetățenii dispuși să doneze sânge, dar și să ofere un mediu de promovare a actului de donare.
SPECIFICAȚII
Platforma oferă informații despre actul donării: ce presupune, cum ar trebui să se pregătească un donator pentru donare, ce să facă după donare etc. Donatorii au posibilitatea prin aplicația mobilă să își înregistreze istoricul de donări, primind notificări în momentul în care pot dona din nou. Centrele de transfuzii au posibilitatea de a vedea statistici (anonime) pe grupe de sânge a donatorilor înscriși în platformă și le pot trimite acestora notificări în cazul unor campanii.
METODOLOGIE
Validarea ideii de produs prin purtarea unor discuții atât cu centre de transfuzie, cât și cu donatori. Conturarea MVP-ului și redactarea specificațiilor tehnice. Dezvoltarea propriu-zisă a platfirmei a fost dublată de teste și de dezvoltarea aplicațiilor mobile pentru Android si iOS. După livrarea și stabiliarea MVP-ului s-au demarat si livrat și alte dezvoltări ca urmare a cererilor de la donatori/ centre de donare sau a identificării din partea noastră a unor nevoi punctuale.
REZULTATE
Platforma a fost lansată oficial în luna mai 2017. Pe lângă platforma propriu-zisă sunt funcționale și aplicațiile mobile pentru Android și pentru iOS. În momentul de față (octombrie 2018) sunt înregistrați pe platformă peste 2000 de donatori din toată țara care au înscris în istoric peste 2000 de donări. Centrele de transfuzii din Alba Iulia și Petroșani folosesc modulul notificări, trimițând în total 13 notificări în curs de 5 luni, care au adus peste 50 de donatori.
CONTEXT
Ecolor e o firmă privată suedeză, înființată în 2005 cu sediul in județul Cluj. Obiectul de activitate este producția de mobilă pentru export. Clientul principal al firmei este IKEA. Firma are peste 650 de angajați, o suprafață de 57.000 metri pătrați și o capacitate de producție de 20 de camioane pe zi. Firma a dorit să automatizeze procesul de ambalare pentru a crește controlul și pentru a identifica rapid probleme ce pot să apară în procesul respectiv.
SPECIFICAȚII
S-a dorit automatizarea liniei de ambalare prin interfațarea PLC-ului principal ce controlează linia de producție. S-a realizat o comunicare bidirecțională cu PLC-ul pentru a permite stocarea paleților ce se formează automat prin diferite metode de ambalare. Se stochează paleții formați într-o aplicație web și se permite introducerea manuală a unui palet pe linia de ambalare prin adăugarea paletului în aplicația web și transmiterea informației aferente către PLC.
METODOLOGIE
S-a realizat o analiză pe procesele existente în zona de ambalare prin două vizite în fabrică. S-a realizat o documentație funțională și tehnică care i s-a propus clientului. După primirea feedback-ului și adaptarea specificațiilor la solicitările clientului s-a dezvoltat soluția pe o metodologie de lucru AGILE. După testarea efectivă s-a implementat aplicația la locație. După instalare s-au oferit servicii de mentenanță și suport pentru o perioadă de un an.
Testimoniale
Suntem foarte multumiți de rezultatele obținute și de tot procesul de lucru cu firma LIFE IS HARD în cadrul implementării acestui proiect. În acest context, am decis să continuăm colaborarea și să implementăm soluții propuse de LIFE IS HARD și în alte companii din cadrul Filadelfia Group.
Ioan Sighiartău, Manager General Filadelfia Group
Suntem foarte multumiți de rezultatele obținute și de tot procesul de lucru cu firma LIFE IS HARD în cadrul implementării acestui proiect. În acest context, am decis să continuăm colaborarea și să implementăm soluții propuse de LIFE IS HARD și în alte companii din cadrul Filadelfia Group.
Ioan Sighiartău, Manager General Filadelfia Group
Soluțiile pe care le-am implementat în Municipiul Alba Iulia în parteneriat cu compania LIFE IS HARD, le considerăm de o deosebită relevanță pentru bună administrare a realităților din orașul nostru, întrucât sunt soluții ce permit o interacțiune foarte bună între administrația locală și cetățenii care locuiesc în acest oraș sau turiștii care vin în Alba Iulia.
Nicolaie Moldovan, City Manager Alba Iulia
Cu fiecare nou serviciu sau produs oferit cetățenilor și care utilizează tehnologia pentru o viață mai ușoară în mediul urban, consolidăm obiectivul Clujului de a fi un adevărat Digital Innovation Hub.
Emil Boc, Primarul Municipiului Cluj-Napoca
Ne place foarte mult platforma și aplicația donez450.ro și ne-ar face mare plăcere dacă am putea colabora.
Utilizator al aplicatiei donez450.ro
Vreau să vă felicit și să mulțumesc pentru inițiativă. Din păcate sistemul sanitar de la noi are multiple lipse acute și orice inițiativă care vrea să îmbunătățească situația trebuie sprijinită la maxim.
Utilizator al aplicatiei donez450.ro
Ne place foarte mult platforma și aplicația donez450.ro și ne-ar face mare plăcere dacă am putea colabora.
Utilizator al aplicatiei donez450.ro

Spune-ne despre proiectul tău
Scrie-ne la adresa de e-mail câteva cuvinte despre proiectul tău și ce anume dorești să facem noi pentru tine.
Mesajul tău va fi redirecționat către echipa potrivită din cadrul firmei noastre. Colegii noștri te vor contacta ca să îți ofere un răspuns în legătură cu solicitarea ta.
Life is Hard S.A.
Str. A. Iancu, Nr. 500
Floresti, jud. Cluj, Romania
CIF: RO16336490, Reg. Com: J12/1403/2004
Tel: +40 735-311.564 | Fax: +40 378-107.275
Suport servicii telecom: 0264-457.434
Email: office@lifeishard.ro

INTEGRATED DIGITAL TRANSFORMATION
Life is Hard S.A.
Str. A. Iancu, Nr. 500
Floresti, jud. Cluj, Romania
CIF: RO16336490, Reg. Com: J12/1403/2004
Tel: +40 735-311.564 | Fax: +40 378-107.275
Suport servicii telecom: 0264-457.434
Email: office@lifeishard.ro
Relația cu investitorii
Tel: +40 761-326.331
Email: investors@lifeishard.ro
NEWSLETTER
Înregistrează-te în baza noastră de date că să îți trimitem informări atunci când este cazul. Te încurajăm să ne oferi adresa ta de email dacă ești interesat de serviciile noastre, dacă ne ești partener de business sau dacă ești investitor:
© Copyright 2018 LIFE IS HARD. Toate drepturile rezervate.